** ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᒃᓴᖅ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᖅ ᓄᓇᕗᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓄᑦ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕋᓱᐊᖅᑎᐅᖏᑦᑐᓄᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᖏᓐᓄᑦ **
ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕋᓱᐊᖅᑎᐅᓇᑎᒃ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᑦ ᓄᓇᕗᒻᒥ, ᖃᔪᖅᑐᕐᕕᒃᑯᑦ ᓄᓇᓕᓐᓄᑦ ᓂᕿᓕᐅᕐᕕᒃᑯᑦ ᓄᑖᒥᒃ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᒃᓴᒥᒃ ᓴᖅᑮᒐᓱᐊᕐᒪᑕ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᖅᑎᐅᙱᑦᑐᓄᑦ ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᒃᓴᐅᒐᔭᖅᑐᒥᒃ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᖃᑎᖃᕈᒪᓪᓗᑎᒃ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᖅᑎᐅᒐᓱᐊᕋᑎᒃ ᑭᒃᑯᑐᐃᓐᓇᕐᓄᑦ ᐃᑲᔪᕋᓱᐊᖅᑎᓄᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓄᑦ ᑭᓱᑐᐃᓐᓇᕐᓂᑦ ᐃᑲᔪᕈᑎᒃᓴᐅᔪᓂᑦ ᐋᔩᖃᑎᒌᒍᓐᓇᖁᓪᓗᒋᑦ ᐱᔾᔪᑎᖃᖅᑐᑎᒃ.
ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᒻᒪᕆᐅᒐᔭᖅᑐᒥᒃ ᕿᓂᖅᑐᑦ. ᐱᓇᓱᐊᕈᓯᖅ 37ᓂᒃ ᐃᑲᕐᕋᖃᑦᑕᕋᔭᖅᑐᖅ ᑳᑐᕋᒃᑯᑦ, ᐱᖓᓱᑦ ᑕᖅᑮᑦ ᐊᓂᒍᓚᐅᖅᑎᓪᓗᒋᑦ ᑐᑭᓯᒍᑎᒃ ᑮᓇᐅᔭᓂᒃ ᑐᒃᓯᕋᐅᑎᒃᑯᑦ ᑐᔭᐅᕙᑦᑐᓂᓪᓗ ᓈᒻᒪᒐᔭᕐᓂᖏᓐᓂᒃ. ᐊᑭᓕᖅᓱᖅᑕᐅᖃᑦᑕᕋᔭᖅᑐᖅ ᐊᕐᖄᒍᒧᑦ $90,000 ᐊᒻᒪᓗ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᒦᓐᓂᖓᓄᑦ ᐃᓚᔭᐅᓗᓂ $15,000. ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᒃᓴᖅ ᒪᑐᐃᓐᓇᖓᔪᖅ ᑲᓇᑕᒥᐅᓄᑦ, ᓯᕗᓪᓕᐅᔾᔭᐅᒐᔭᖅᑐᑦ ᓄᓇᕗᒻᒥᐅᓄᑦ ᐃᓚᒋᔭᐅᔾᔪᑎᓕᓐᓄᑦ ᓄᓇᕗᑖᖅᓯᒪᔪᓄᑦ, ᓄᓇᕗᒻᒥᐅᓄᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖃᖃᑦᑕᕐᓂᑯᓄᑦ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᖅᑎᐅᙱᑦᑐᓄᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓄᑦ. ᒫᓐᓇᐅᔪᖅ ᓱᓕ ᓇᓗᓇᐃᖅᓯᓯᒪᙱᑦᑐᑦ ᓇᒦᒃᑲᔭᕐᒪᖔᖅ ᑕᐃᓐᓇ ᓂᕈᐊᖅᑕᐅᔪᖅ ᓄᓇᖃᕐᓂᖓᓂᒃ ᑭᓯᐊᓂ ᐊᖏᕐᕋᒥᓂ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᑲᐃᓐᓇᕆᐊᖃᕋᔭᖅᑐᖅ ᐱᒋᐊᖅᐸᓪᓕᐊᑎᓪᓗᒍ.
ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᒃᓴᒥᒃ ᐱᓇᓱᐊᕈᒪᒍᕕᑦ ᓇᓗᓇᐃᔭᖅᓯᒪᔪᓂᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᕐᕕᒋᖃᑦᑕᖅᓯᒪᔭᓐᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᑎᑎᕋᕐᓗᑎᑦ ᐱᔪᒪᔾᔪᑎᓐᓂᒃ ᐅᑯᓄᖓ ᓄᓇᕗᒻᒥ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᖅᑎᐅᒐᓱᐊᙱᑦᑐᓄᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓄᑦ ᑲᑎᒪᔨᖏᓐᓄᑦ ᖃᕆᓴᐅᔭᒃᑯᑦ ᐃᕐᖓᓐᓇᐅᑎᒃᑯᑦ ᔫᓂ 17ᖑᓚᐅᖏᓐᓂᖓᓂ ᖁᓛᓄᓚᐅᖏᓐᓂᖓᓂ.
ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᒻᒪᕆᐅᒐᔭᖅᑐᒥᒃ ᓂᕈᐊᖅᑕᐅᒐᔭᖅᑐᖅ ᓄᓇᕗᒻᒥ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᖅᑎᐅᒐᓱᐊᙱᑦᑐᓄᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓄᑦ ᑲᑎᒪᔨᖏᓐᓄᑦ, ᑖᒃᑯᐊ ᑲᑎᒪᔩᑦ ᐊᔾᔨᒌᖏᑦᑐᓂᒃ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓃᖓᕋᔭᖅᑐᑦ ᓄᓇᕗᒻᒥ. ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᐅᒐᔭᖅᑐᖅ ᒪᓕᒋᐊᖃᕋᔭᖅᑐᖅ ᓄᓇᕗᒻᒥ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᖅᑎᐅᒐᓱᐊᙱᑦᑐᓄᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓄᑦ ᑲᑎᒪᔨᖏᓐᓄᑦ ᒪᓕᒐᕋᓛᓕᐊᕆᓯᒪᔭᖏᓐᓂᒃ, ᐊᑐᐊᒐᖏᓐᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᓯᕗᓂᒃᓴᒧᑦ ᐸᕐᓇᐅᑎᓕᐊᖑᔪᑦ ᖃᓄᖅᑑᖅᑕᐅᓯᒪᒋᐊᖃᕋᔭᖅᑐᑦ ᑲᑎᒪᔨᓄᑦ, ᑭᒡᒐᖅᑐᐃᔨᐅᓗᓂ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᓄᑦ.
ᐃᖅᑲᓇᔮᕆᒐᔭᖅᑕᖏᑦ: ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᒻᒪᕆᐅᒐᔭᖅᑐᖅ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖃᕋᔭᖅᑐᖅ ᐊᐅᓚᓂᕆᒐᔭᖅᑕᖏᓐᓂᒃ ᑲᒪᒋᔭᒃᓴᐅᔪᓂᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᒋᔭᐅᔪᓂᑦ. ᐅᑯᐊᖑᕗᑦ:
- ᖃᐅᑕᒫᑦ ᐊᐅᓚᑦᓯᒍᑎᐅᔪᓂᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᓄᑦ, ᐸᐃᑉᐹᓕᕆᓂᕐᒥᑦ, ᑮᓇᐅᔭᓂᒃ ᓇᓗᓇᐃᕆᓯᒪᓂᕐᒥᑦ, ᑮᓇᐅᔭᓕᕆᓂᕐᒥᑦ, ᐱᕙᓪᓕᐊᑎᑦᓯᓂᕐᒥᑦ ᑭᓱᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᔪᓯᑎᑦᓯᒍᑎᒃᓴᓂᒃ ᓇᓗᓇᐃᕆᓂᕐᒥᑦ
- ᐃᑲᔪᖅᓱᐃᖃᑦᑕᕐᓗᓂ ᐸᕐᓇᐅᑎᓕᐅᕐᓂᕐᒥᑦ ᐱᕙᓪᓕᐊᒍᑎᒃᓴᖏᓐᓂᒃ ᓲᕐᓗ: ᑮᓇᐅᔭᓂᒃ ᑲᑎᖅᓱᐃᒍᑎᒃᓴᓂᒃ, ᑐᓴᐅᒪᑎᑦᓯᓂᕐᒥᑦ ᐱᓕᕆᓗᓂ, ᑐᒃᓯᕋᐅᑎᓕᐅᕐᓂᕐᒥᑦ, ᐋᖅᑭᒃᓱᐃᒍᓐᓇᕐᓗᓂ ᖃᓄᐃᓕᐅᕐᓂᐊᖅᑐᓂᒃ, ᐊᒻᒪᓗ ᐱᓕᕆᐊᒃᓴᒥᒃ ᑲᔪᓯᑎᑦᓯᔨᐅᓗᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕋᓱᐊᖅᑎᖏᑦᑐᓄᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓄᑦ ᓯᕗᓕᖅᑎᐅᒍᓐᓇᕐᓗᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᐊᓯᖏᓐᓄᑦ ᖃᓄᖅᑑᕈᓐᓇᕐᓗᓂ.
- ᐃᑲᔪᓱᐃᒍᓐᓇᕐᓗᓂ ᑲᑎᒪᔨᒋᔭᐅᔪᓂᑦ; ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᑦ ᑭᓱᓕᕆᓂᐅᓂᖏᓐᓂᒃ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᓕᕋᑖᖅᑐᓄᑦ ᐃᑲᔪᖃᑦᑕᕐᓗᓂ, ᐱᕙᓪᓕᐊᓂᖏᓐᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᐃᓕᓴᐅᑎᒃᓴᖏᓐᓂᒃ
- ᓴᓇᕙᓪᓕᐊᕙᓪᓗᓂ ᑲᔪᓯᑎᑦᓯᒍᑎᒃᓴᓂᒃ ᐊᑐᐊᒐᒃᓴᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᒪᓕᒐᕋᓛᒃᓴᓂᒃ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᑦᑐᓄᑦ
- ᐸᕐᓇᐅᑎᓕᐅᖅᑎᐅᓗᓂ, ᑲᔪᓯᑎᑦᓯᔨᐅᓗᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᖃᓄᐃᑉᐸᓪᓕᐊᓂᖏᓐᓂᒃ ᑲᒪᔨᐅᓗᓂ, ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᐅᓂᕐᒥᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᖃᓄᖅᑑᕈᑎᒃᓴᓂᒃ ᖃᐅᔨᓴᐅᑎᒃᓴᓂᓪᓗ
- ᓄᓇᓕᓐᓄᑦ ᑐᓴᒪᔭᐅᒍᑎᒃᓴᓂᒃ ᖃᓄᐃᓕᐅᕋᓱᐊᕐᒪᖔᑕ ᓄᓇᕗᒻᒥ ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᖅᑎᐅᒐᓱᐊᙱᑦᑐᓄᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓄᑦ ᐸᕐᓇᐅᑎᖏᓐᓂᒃ ᑑᕋᒐᖏᓐᓂᓪᓗ.
- ᑲᓐᑐᕋᒃᑯᑦ ᐊᐅᓚᑦᓯᒍᑎᒃᓴᓂᒃ/ᐱᓕᐊᕆᐊᒃᓴᓂᒃ ᐊᐅᓚᑦᓯᒍᑎᒃᓴᓂᒃ ᐸᕐᓇᐃᔨᐅᓗᓂ
- ᖃᓄᐃᑉᐸᓪᓕᐊᓂᖏᓐᓂᒃ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒋᑦ ᓇᓗᓇᐃᔭᖅᐸᓪᓕᐊᓗᒋᑦ ᑲᑎᖅᓱᐃᓗᓂ
- ᐅᓂᒃᑳᒐᒃᓴᓕᐅᖅᑎᐅᖏᓪᓗᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᙳᓇᖅᑐᖁᑎᒋᔭᐅᔪᓂᑦ ᑲᒪᑦᓯᐊᕐᓗᓂ
- ᓇᓗᓇᐃᔭᖅᓯᒪᔪᓂᑦ ᑐᓂᔭᕇᐊᓕᓐᓂᒃ ᓄᓇᕗᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓄᑦ ᒪᓕᒐᕐᔪᐊᓕᕆᔨᖓᓄᑦ, ᑲᓇᑕᒥ ᑮᓇᐅᔭᓕᕆᔨᖏᓐᓄᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᑮᓇᐅᔭᖃᖅᑎᑦᓯᔨᐅᔪᓄᑦ ᐸᕐᓇᐅᑎᖃᑦᓯᐊᖃᕐᑕᕐᓗᓂ ᑭᖑᕙᖏᑦᑐᓂᒃ
- ᑮᓇᐅᔭᓕᐅᕋᓱᐊᖅᑎᐅᙱᑦᑐᓄᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅᓱᖅᑐᓄᑦ ᓯᕗᓕᖅᑎᐅᒍᓐᓇᕐᓗᓂ
- ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᖃᑦᓯᐊᕈᓐᓇᕐᓗᓂ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᑦ ᐃᓚᒋᔭᐅᔪᓄᑦ, ᒐᕙᒪᒃᑯᓐᓄᑦ, ᐊᓯᖏᓐᓄᓪᓗ ᐃᑲᔪᖅᓱᖅᑐᓄᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒋᔭᐅᔪᓄᑦ, ᐃᓄᐃᑦ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᖏᓐᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᑮᓇᐅᔭᖃᖅᑎᒃᓯᔨᐅᔪᓄᑦ
- ᐱᓕᕆᐊᒃᓴᓂᒃ ᐃᓕᓴᐅᑎᒃᓴᓂᒃ ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᐅᓂᕐᒥᑦ: ᑲᔪᓯᑎᑦᓯᔨᐅᒍᓐᓇᕐᓗᓂ, ᓇᓗᓇᐃᔭᖅᓯᒪᑦᓯᐊᕈᓐᓇᕐᓗᓂ ᐱᓕᕆᐊᒃᓴᓂᒃ, ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᐅᑦᓯᐊᕐᓗᓂ ᑲᔪᓯᑎᑦᓯᔨᐅᒍᓐᓇᕐᓗᓂ
- ᑮᓇᐅᔭᓂᒃ ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᐅᒍᓐᓇᕐᓗᓂ: ᐊᕐᕌᒍᑕᒫᖅᓯᐅᑎᓂᒃ ᑮᓇᐅᔭᓕᕆᓂᕐᒥᑦ, ᑐᒃᓯᕋᐅᑎᒃᑯᑦ ᑕᑕᑎᕆᐊᓕᓐᓂᒃ, ᑮᓇᐅᓂᒃ ᓇᓗᓇᐃᕆᓂᕐᒥᑦ
- ᓯᓂᒃᓴᒧᑦ ᐸᕐᓇᐅᑎᓕᐅᕐᓂᕐᒥᑦ, ᐸᕐᓇᐃᒍᓐᓇᕐᓂᕐᒥᑦ, ᑐᓴᐅᒪᑦᑎᓯᓂᕐᒥᑦ, ᑲᔪᓯᑎᑦᓯᒍᓐᓇᕐᓂᕐᒥᑦ, ᖃᓄᐃᑉᐸᓪᓕᐊᔪᓂᑦ ᖃᐅᔨᒪᒋᐊᕈᓐᓇᕐᓂᕐᒥᑦ, ᕿᒥᕐᕈᒍᓐᓇᕐᓂᕐᒥᑦ ᑲᔪᓯᑦᓯᐊᕐᒪᖔᑕ
- ᑐᓴᐅᒪᑎᑦᓯᓂᕐᒥᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᖃᕈᓐᓇᕐᓂᕐᒥᑦ: ᑭᒃᑯᑐᐃᓐᓇᕐᓄᑦ ᑐᕌᖓᔪᓂᑦ ᑐᓴᐅᒪᑎᑦᓯᓂᕐᒥᑦ ᖃᓄᓕᒫᖅ, ᐅᖃᓪᓚᑦᓯᐊᕈᓐᓇᕐᓂᕐᒥᑦ, ᓇᓚᑦᓯᐊᕈᓐᓇᕐᓗᓂ, ᑲᑎᒪᔪᓂᑦ ᐊᐅᓚᑦᓯᒍᓐᓇᕐᓗᓂ, ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᕆᐅᖅᑎᑦᓯᒍᓐᓇᕐᓗᓂ, ᑐᒃᓯᕋᐅᑎᓂᒃ ᑎᑎᕋᕈᓐᓇᑦᓯᐊᕐᓗᓂ
- ᑲᒪᒋᔭᒃᓴᖏᓐᓂᒃ ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᐅᑦᓯᐊᕈᓐᓇᕐᓗᓂ, ᐸᕐᓇᐅᑎᖃᑦᓯᐊᕐᓗᓂ, ᓇᓗᓇᐃᔭᐃᒍᓐᓇᕐᓗᓂ, ᑲᑎᒪᔭᖅᑐᕈᓐᓇᕐᓗᓂ, ᐊᐅᓚᑦᓯᔨᐅᓗᓂᓗ
- ᖃᓄᐃᑉᐸᓪᓕᐊᔪᓂᑦ ᑲᑎᒪᔾᔪᑕᐅᕙᑦᑐᓂᒃ, ᐃᓕᖅᑯᓯᕆᔭᐅᔪᓂᑦ, ᓄᓇᖅᑲᑎᖏᓐᓂᒃ ᐅᔾᔨᖅᓱᕐᓗᓂ ᐱᔭᕆᐊᓕᓐᓂᒃ ᖃᓄᖅᑑᕈᓐᓇᕐᓗᓂ
- ᐃᓄᒃᑎᑑᕈᓐᓇᕈᓂ ᐊᑲᐅᓈᕋᔭᖅᑐᖅ (ᐅᖃᓪᓚᒍᓐᓇᕐᓗᓂ/ᓈᓚᒍᓐᓇᕐᓗᓂ, ᐅᖃᓕᒫᕈᓐᓇᕐᓗᓂ, ᑎᑎᕋᕈᓐᓇᕐᓗᓂᓗ
- ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᕐᕕᖃᕈᓐᓇᕐᓗᓂ ᖃᓄᑐᐃᓐᓇᖅ
- ᐱᔭᒃᓴᖃᖅᑐᐹᓗᒍᓐᓇᕐᓗᓂ ᐃᓄᑑᔾᔨᒍᓐᓇᕐᓗᓂ
- ᖃᓄᖅᑑᕈᓐᓇᕐᓗᓂ ᖃᖓᑐᐃᓐᓇᒃᑯᑦ ᐱᔭᒃᓴᕋᕆᐊᖃᕈᓂ
- ᐊᖏᕐᕋᒥᓂᒃ ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᕐᕕᖃᕈᓐᓇᕐᓗᓂ
- ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᖓᓄᑦ ᐱᕙᓪᓕᐊᒍᑎᒃᓴᓂᒃ ᐃᓕᓴᐅᑎᒃᓴᓂᒃ ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᒍᓐᓇᕐᓗᓂ ᑕᐃᓐᓇ ᓂᕈᐊᖅᑕᐅᔪᖅ ᐃᑲᔪᕈᓐᓇᕋᔭᕐᓗᓂ ᑲᑐᔾᔨᖃᑎᒌᑦ ᑲᑎᒪᔨᖏᓐᓂᒃ
- ᐅᐸᖃᑦᑕᕆᐊᖃᕋᔭᖅᑐᖅ ᑲᑎᒪᔩᑦ ᑲᑎᒪᓕᕋᐃᑉᐸᑕ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᑎᒪᔨᕋᓛᓄᑦ, ᐃᖅᑲᓇᐃᔭᕐᓇᐅᒍᓐᓃᖅᑎᓪᓗᒍ ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᒍᓐᓇᕆᐊᓕᒃ ᑲᑎᒪᔨᑦ ᐱᔾᔪᑎᒋᓪᓗᒋᑦ
ᑐᑭᓯᒋᐊᒃᑲᓐᓂᒍᒪᓐᓂᕈᕕᑦ ᐃᖅᑲᓇᐃᔮᒃᓴᐅᑉ ᒥᒃᓵᓄᑦ, ᐃᕐᖓᐃᓐᓇᐅᑎᒃᑯᑦ email@example.com ᐅᖄᓚᐅᑎᖓ 514-605-1239
** this position is for an organization independent of QCFC **
As a non-profit organization operating in Nunavut, QCFC is a member of the newly-formed Nunavut Association of Non-Profit Organizations (NANPO) whose mission is to advance the interests of non-profit organizations with operations in Nunavut, increase communication between them, and address issues that collectively affect them.
NANPO is seeking its first Executive Director. This is a full-time (37.5 hrs/wk) contracted position that is permanent after a 3-month probationary period and subject to availability of funding. The salary is $90,000 plus a $15,000 northern allowance. This position is open to any applicant eligible to work in Canada but priority will be given to Nunavut Land Claims Agreement beneficiaries, those residing in Nunavut, or those with extensive experience with Nunavut's non-profit sector. NANPO is committed to building a non-profit sector that is led by Inuit. The place of work is TBD and dependent on the successful candidate's location, but working from home is expected at the beginning. To apply, please submit a resume and cover letter to the NANPO Board of Directors via email by noon on June 17, 2022.
The Executive Director is selected by, and responsible to, the Board of Directors of NANPO, which is composed of representatives from various non-profit organizations operating in Nunavut. The Executive Director is subject to NANPO’s by-laws, policies, and strategic decisions made by the board, and will act on behalf of the Association. The successful candidate will work as a team member and provide a high standard of services with integrity. The applicant should have extensive knowledge of non-profit activities in Nunavut and the various roles all government entities contribute. The candidate will be an active participant in enhancing member organizations’ services through collaboration and knowledge sharing. Mentorship and training from NANPO's membership will be provided to ensure the success of any candidate who accepts the position.
Scope of Position: The Executive Director is responsible for the management and operations of all activities of the Association. The responsibilities include:
- Daily management and organization of the Association’s operations, including administration, budgeting, financial administration, program development, and implementation
- Support for strategic development and activities related to: fundraising development, marketing and communications, grant-making, full-cycle event and project management, and non-profit leadership and outreach
- Support to the volunteer Board of Directors including: onboarding, development, and training
- Establishing, implementing and adhering to policies and by-laws of the Association
- Planning, delivery and monitoring of all activities including risk management, trend analysis, and research
- Promotion of community awareness of NANPO’s goals and objectives
- Contractor management/project management cycle
- Maintenance of association’s contact database
- Privacy and confidentiality
- Timely reporting to Nunavut Legal Registries (under the Societies Act), Canada Revenue Agency and funding partners
- Not-for-profit leadership
- Relationship-building among organization members, government and NGO partners, Inuit organizations, and funding agencies
- Program and project management: active, organized, and efficient management of resources
- Fiscal management: annual operating budget, funding applications, bookkeeping
- Strategic planning: planning, consultation, execution, monitoring, evaluation
- Communication and collaboration: public communications and social media, public speaking, listening, facilitation, mentorship, proposal writing
- Coordination and time-management: scheduling, logistics, meetings, administration
- Political, cultural, and community awareness: monitor and anticipate needs of community
- Inuktitut is an asset (speaking and/or listening, reading and/or writing)
- Deal with a large volume of work under minimal supervision
- Considerable flexibility in schedule is required
- Working from home is expected
- Professional Development and Training opportunities will be available to the successful candidate to help further the incubation of the Association
- Attendance at all board and committee meetings, possibly outside regular work hours to accommodate board members
For additional information, contact firstname.lastname@example.org or 514-605-1239.